Reilu kuukausi on vierähtänyt näistä ikävistä tapahtumista ja on ollut mieltä lämmittävää saada huomata lämpimiä asioita ympärillään. Kiitän kaikkia niitä jotka ovat minua ja perhettämme muistaneet. Itseni puolesta kerron kuitenkin hieman tarkemmin. Kukkia, kortteja, soittoja. Myös nuo yllä olevat lämpimät sukat  ovat tulleet kotiin muistuttamaan siitä että ympärillä on ihmisiä jotka välittävät.

Minua on kyllä muistettu monin tavoin ja se on ollut kyllä oikein mieltä lämmittävää. Vaikka olenkin jo liki alusta asti isäni sairastuttua voinut asiaa käsitellä melko hyvin on se ihan helpottavaa laittaa se asia päätökseen vielä jokusia kertoja läheisten ja tuttujen kanssa.

Nyt minä löydän niitä surun isoimpia kohtia jo sieltä matkalta kohti kuolemaa. Minä surin kuoleman jo silloin kun isän kanssa juteltiin, tehtiin jotain ja tiesin että ne tehdään viimeisen kerran...se oli jo tieto luopumisesta ei mitään jossittelua ja turhan toiveen hakemista. Minä tiedän tehneeni surutyön niin valmiiksi kuin sen voi valmiiksi eläessään ihmisen kanssa tehdä. Se on kyllä kirkkaana mielessäni ja auttaa eteenpäin. Olen myös niin helpottunut isäni puolesta että lähtö oli noinkin kivuton ja "helppo"  kun tietää mitä se olisi voinut pahimmillaan olla.

Jotenkin olen heräämässä taas elämään jossa ei ole kuolemanvarjoa. Haluan elää sillä minähän ELÄN!!!! Eikä se tuo ketään takasisin jos synkistelen täällä sitä.

Tein elämäni ensimmäisen kerran karjalanpiirakoita

Maku oli aivan mielettömän hyvä mutta ulkomuoto vaattii ehkäpä satojen piirakoiden tekoa että kehtaa vieraille tarjota :)

 

Täytän parin kuukauden päästä pyöreitä ja sitä silmällä pitäen menin ja tilasin itselleni mieluisan lahjan.

Kickspark tämä laite on ollut mielessä jo viime vuonnakin kun on ollut lunta viimein täälläkin kunnolla. Koiralla ajattelin myös vedättää talvilenkkejä sivuteillä kun niitä risteilee metsässä. Sille tilasin vielä valjakkoväen kaupasta kunnollisen vetoliinan ja valjaat hankin paremmat jos tästä tulee meille yhteinen "himo". Se kun jo osaa perusasiat vetohommista kun olen sitä opettanut juoksemaan canincrossia. Meinaan kyllä tuolla hurauttaa kylillekin :)

Ehkä raitilla sitten raikuukin kohta: Pois alta,jaffat tulloo ja helmat paukkuu!!!!