Nyt on saatu nauttia helteistä oikeen urakalla. Me on käyty ahkerasti vaunullamme Säkylässä minkä minä olen pystynyt töiltäni venymään. Ilmat ovat olleet minulle ihan mukavat. Isääni on kyllä käynyt sääli näin kuumalla. Olen koittanut keksiä ruokia ja juomia jotka hiukan helpottaisi. Jäätelöä ja mansikoita on tehty pirtelöksi ja lettuja on paistettu sekä uusia perunoita on keitetty. Omia mansikoitakin on pakastettu noin 15 litraa. Lisää tulee ja ne menevätkin anopille mehuja varten sitten.

 

Meidän uusi verkkolippumme, neonkeltainen näkyy kuvassa :)

Ahvenia on kalasteltu verkoilla ja niitä on savustettu. Järvessä on uitu ja veneilty. Perttakin otti ekat uimatreenit ja teki tyypilliset virheet että molski liian pinnalla etutassuillaan aluksi vallan. sitten jokunen metri tuli ihan kunnon "koiraakin".

Vesi on yli 25 asteista.

Takana näkyy vanhempien keltainen talo ja pienempi saunarakennus.

Tämä kuvan kesämies on se minun "kalakaverini"

Pertta kesätarhassaan lähellä vaunuamme. Se viihtyy koko päivän tosi hyvin täällä. Toki välillä käydään rannalla ja metsässäkin hieman mutta tarhassa se tykkää olla ja savustettu poronluu on piilotettu jonnekin varmaan talteen :)