Tänään, juuri tänään on ollut olo että voi kun joku tulis ja veis jonnekin ihan muualle. On ollut niin helteinen päivä mikä sinänsä on ollut kivaa mutta se on väsyttänyt. Töissä olen kantannut pensasrivistöä ja kironnut kiusaavia kärpäsiä. Huitonut multaisilla hanskoilla niin että olin varmasti se jonka tunnistaa puutarhuriksi kun oli multaa joka paikassa hikisessä ihossa.
Kotiin tultua odotti oma nurmikenttä leikkuuta( tai no vuokra ).

Silti olen onnellinen...on vaan kuitenkin niin hirmun hyvä olla juuri minä!

Mandariiniruusunnuppu
708604.jpg
Pikkuomenia
708606.jpg
Kaunis Mandi, jälleen lumoaa katseellaan ainakin meidät :)
708613.jpg

Keräsin tänään kasvihuoneesta salaattia aika kasan ja sipuleita otin eilen maalta.
3 kirsikkatomaattia olen jo popsinut kasvihuoneessa heti miten ja ensimmäisen kurkun varmaan jo ensi viikolla saan sieltä ottaa, sitä odotankin innolla!