Minä olen ihan kuin lapset jouluna, minä odotan ja odotan...SAUNAA!!

Leivoin sipulisarvia odotellessani, ja odotan koska mies antaa luvan että saan laittaa kivet kiukaalle, parafiinilla käsitellä lauteet ja siivota.
Tämä on ihan mahdotonta :)

Laitoin aamulla uudelta vuodelta jääneen kuohuviinipullon kylmään. Sillä silloin sovittiin että ekana päivänä omassa saunassa juodaan malja sille!!!!

Nämä suolaiset sarvet on sitten kyytipoikana illalla, niissä on pussi ranskalaistasipulikeittoa tai pikemminkin ne kuiva-ainekset :)
1543131.jpg
Kaivoin esille nämä sauna jutskat jotka on saatu paikallisesta osuuspankista kun lainaa haettiin taloa varten. Oenkin leikkisästi sanonut kun oltiin yllättyneitä että oikein lahja saadaan kun huomasin että lämpömittarissa komeilee pankin logo että kyllä ne ovelia on, antavat mahdollisuuden tähän ihanuuteen mutta mielessä pitää olla että kenenkä saunassa sitä saunot :)
Noh setti on ihan kelpo kyllä!
1543145.jpg
Mies tuolla puurtaa ja välillä minä menen auttavaksi käsipariksi pitämään kiinni yms.
Ihan nättiä alkaa jo olla.
1543157.jpg
Siellä se minun saunatonttuni ahertaa itseään säälimättä huonoissakin asennoissa.
1543160.jpg
Aamulla tuli tehtyä myrkytys operaatio pihalla kohtaan jossa on hienoa hiekkaa ja sieltä on alkanut tuupata heinää joten myrkytin noin 15 neliötä rikkaruohoja että siihen tuleva sepeli ei olisi heti vihreänä.