Vastaan Nelmin haasteeseen jossa esitetään 7 faktaa itsestään.

1. Yksi tärkeimmistä asioista on minulle, turvallisuuden tunne, enkä tarkoita mitään ruusuista lintukotoa vaan että kotona vallitsee sellainen ilmapiiri että meidän on siellä hyvä ja turvallinen olla, voimme luottaa toiseen ja puhua vaikeistakin asioista ilman pelkoa huutamisesta.
2. Tasapaino elämässä on minulle tärkeää, lähinnä oman itsensä kanssa eläminen, eli noudattaa itse niitä ajatuksia joita pitää ja tuntee oikeana, olla siis itselleen rehellinen.
3. Minä olen ehkäpä monen mielestä kapinallinen ja toisinajattelija koska minulla on voimakkaat mielipiteet jotka saattavat poiketa valtavirrasta. Enkä ole pelännyt niitä sanoa ääneen.
4. Arvostan ihmisyyttä, joka ulottuu kaikkiin ihmisiin rotuun, taustaan, uskontoon, asemaan katsomatta.
5. Olen saunahöperö ja arvostan niitä hetkiä kun saunomme mieheni kanssa ja juttelemme päiväntapahtumista, ilman häiritseviä telkkari yms sivujuttuja.
6. Luonto ja eläimet ovat aina olleet lähellä sydäntäni.
7. Olen kyselyiässä yhä edelleen, minua siis kiinnostaa monenlaiset asiat ja kyselen  paljon, voisiko sanoa että tiedonjano on valtava :)


Siinähän niitä on! Tähän lopuksi vielä yksi kuva jonka nappasin eilen.
Peruna aloittaa kohta kukintansa
709981.jpg